• (0472) 64-10-00
  • CSBC@business-college.com.ua

Клуби

Діяльність Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club»

15 лютого 2012 року на базі відділення "Підприємництва та маркетингу" ЧДБК був створений Cтудентський науково-практичний маркетинговий клуб «МурCating Club», який став першим із студентських клубів у коледжі. Метою діяльності МурCating Club є насамперед розвиток практичних навичок студентів у галузі маркетингу та реклами.
За час роботи клубу керівниками було організовано ряд цікавих заходів для студентів:
- Розробка маркетингових планів для просування бізнесу реальних підприємств;
- Круглі столи: «Маркетинг: від помилок до успіху. Сучасний погляд молоді», «Сучасні маркетингові тренди», «Головні тенденції інтернет-маркетингу в Україні та світі»;
- Конкурси реклами – у 2015-2016 н.р. пройде вже V Регіональний фестиваль реклами на базі Черкаського державного бізнес-коледжу; - Зустрічі з представниками бізнесу: директором з маркетингу компанії «Воля», медіа-менеджером телеканалу «Інтер», маркетологом ІТ-компанії «Master of Code» та ін.;
- Виїзні засідання клубу на заводі «Coca Cola», екскурсія на виставку медіа та реклами «REX» тощо;
- Вивчення програм Photoshop та Corel Draw.
Саме завдяки активній роботі клубу наші студенти здобували перемоги на всеукраїнських конкурсах: І місце на Всеукраїнському конкурсу маркетингових робіт «Молодь опановує маркетинг» у 2012 р., ІІ-ІІІ призові місця в Українському студентському фестивалі реклами у 2012-2014 рр. в номінаціях «Відеореклама», «Інтернет-банер».
У 2015 р. завдяки роботі клубу коледж став членом Української асоціації маркетингу. Також офіційно на базі коледжу буде працювати Черкаське регіональне відділення Індустріального гендерного комітету з реклами, діяльність якого будуть здійснювати керівники та студенти маркетингового клубу.

План роботи Студентського науково-практичного маркетингового клубу «МурCating Club»
на I семестр 2016-2017 н.р.   Перегляд
на II семестр 2016-2017 н.р.   Перегляд

Фінансово-бухгалтерський клуб

Сучасний етап функціонування економічної системи характеризується зростанням інформаційного навантаження на управлінський персонал. Це й характеризує актуальність проблеми комплексної автоматизації управлінської діяльності на основі сучасних інформаційних технологій та засобів телекомунікацій.

Відвідування студентського бухгалтерського клубу дасть можливість студенту опановувати методи і прийоми організації програмного забезпечення «1С:Підприємство 8.2», «М.Е.Dоc», «Парус», ознайомитись з функціональними особливостями цих програм, вирішувати основні завдання обліку на підприємствах та в бюджетних установах на базі автоматизованих робочих місць.

Застосування комп’ютерних технологій у бухгалтерському обліку значно підвищує продуктивність праці бухгалтерів.

План роботи студентського науково-практичного Фінансово-бухгалтерського клубу
на 1 семестр 2016-2017 н.р.   Перегляд
на II семестр 2016-2017 н.р.   Перегляд

Business Club

У 2014 році на базі відділення економіки та підприємництва ЧДБК був створений студентський науковий клуб Business Club. За організаційною формою Business Club являє собою одну із форм неформальної професійної освіти в галузі економічних знань.
Основною метою діяльності Business Club є:
- сприяння підвищенню якісного рівня професійної підготовки фахівців з економічних спеціальностей;
- поглиблення професійних знань, набутих в коледжі з основ економіки і ведення бізнесу за рахунок нестандартних форм навчання;
- набуття практичних навичок креативного мислення та обґрунтування господарських рішень щодо ефективності реалізації власних бізнес-ідей;
- підвищення майбутньої професійної мобільності та можливостей професійної самореалізації за рахунок участі в грантових освітніх програмах.

Відвідуючи заняття Business Club, беручи активну участь у всіх його заходах, Ви станете справжніми професіоналами своєї справи!

План роботи студентського економічного клубу Business Club
на 1 семестр 2017-2018 н.р.   Перегляд

Студентський аналітичний клуб «Діалог»

2013 року на базі Черкаського державного бізнес-коледжу було створено студентський аналітичний клуб «Діалог».
Метою діяльності клубу є оволодіння методикою, методами та технікою проведення інтерв’ю, анкетування як один із найефективніших та найпоширеніших соціологічних методів; безпосередня участь студентів у проведенні соціологічних досліджень на рівні коледжу, міста Черкаси та Черкаської області.
За період діяльності клубу студента Черкаського державного бізнес-коледжу підготували та провели різноманітні соціологічні дослідження:
1. Адаптація студентів першого курсу Черкаського державного бізнес-коледжу до навчально-виховного процесу;
2. Інтереси, запити та перспективи працевлаштування випускників Черкаського державного бізнес-коледжу;
3. Життєві орієнтири, цінності та запити студентської молоді;
4. Стан медичного обслуговування населення у м. Черкаси;
5. Як ви зустрічаєте Новий рік?;
6. Що для Вас означає кохання? (з нагоди Дня Святого Валентина);
7. Думка черкащан про сучасну молодь, її роль і місце у суспільстві;
8. Студентство: статус чи спосіб життя?;
9. Викладач очима студента;
10. Умови проживання у гуртожитку?.
Крім того, у клубі регулярно проводяться дискусії та круглі столи, зустрічі з провідними соціологами м. Черкаси та підприємцями? В межах діяльності Черкаського регіонального відділення Соціологічної Асоціації України налагоджена співпраця з Черкаським національним університетом ім. Б. Хмельницького, Черкаським державним технологічним університетом та іншими навчальними закладами Черкаської області.